środa, 23 marca 2011

Nails











6 komentarzy:

  1. 2 i 5 paznokcie są najlepsze!
    a ostatnio to brr.nie przypadły mi jakoś do gustu - może gdyby były krótsze, ale takie długie, to...
    u mnie nowość. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. byłabym wdzieczna za żródło skąd bierzesz te inspiracje paznokciowe,bo bardzo takich potrzebuje;)

    OdpowiedzUsuń
  3. @katarzyynka: inspiracje paznokciowe czerpie ogólnie z internetu, nie mam jakiejś konkretnej strony i nie jestem w stanie powiedzieć, z której jest dane zdjęcie, a skoro bardzo takich potrzebujesz to zapraszam do zaglądania na moją stronę, na pewno jeszcze się jakieś pojawią ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. taak podobaja mi sie wszytski;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 4! <3 :))))

    ja na razie korzystam z jednobarwnego lakieru w stonowanym kolorze, ale może jutro czas na odmiane, zainspirowałaś mnie :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. @. : i po to stworzyłam tego bloga! :]
    ENJOY! ;)

    OdpowiedzUsuń